tirsdag 1. mars 2016

Mars utfordring - bruk fjær

Hei alle sammen! Da er det ny måned og ny utfordring. Denne måneden vil vi se FJÆR i ditt papirprosjekt. Designteamet håper på å inspirere dere til å bli med og viser sine bidrag med fjær i dag:

                                                                         ♥ Jeanett 
Jeg har brukt ark fra Pion design. Punchen kommer fra Martha Stewart. Diesene kommer fra Marianne design og Spellbinders.

                                                                            ♥ Nina 
Jeg ble så inspirert av Rita sitt kort, med kjole med fjær, at jeg også hadde lyst til å lage noe klær med fjær. Etter å akkurat ha kjøpt ny maling, fikk jeg veldig lyst til å male noe. Så istedenfor et vanlig kort, valgte jeg denne måneden å male et motiv og lage et maleri/papirprosjekt til å henge på veggen. Det ble ikke helt som jeg tenkte og veldig anderledes fra alt annet jeg lager, men sånn kan det gå når man lar hendene løpe løpsk på hobbyrommet, hehe. Jeg har brukt forkjsellige fjær (blant annet denne) til å lage hatten og malte kjolen slik at det skulle se ut som fjær.

                                                                            ♥ Rita 

Jeg har laget et kort formet som en kommode med speil, 
og med en byste til å henge finkjolen på.

Kjolen har blondetopp, sløyfe i livet og skjørt av hvite fjær.
Har brukt ark fra Maja Design "Vintage Baby-Flowers for mum". 
Stempeltekster fra Kort & Godt.
Dies fra Sissix/Tim Holtz og Spellbinders.

                                                                             ♥ Kari ♥
En fjær i hatten . . . :-)
Bildet er funnet på nettet og mønsterpapiret er fra Pion Design.

Vi gleder oss til å se hva akkurat DU lager! Bli med i konkurransen og vinn et gavekort på 150,- kr i vår nettbutikk! Fjær kan du også få kjøpt i nettbutikken vår, hvis du trenger det ;)


2 kommentarer:

  1. http://benteskortblogg.blogspot.no/2016/03/dt-kort-forcard-and-scrap-113.html

    SvarSlett
  2. http://benteskortblogg.blogspot.no/2016/02/da-var-vi-kommet-til-ny-utfordring-hos_1.html

    SvarSlett