tirsdag 1. januar 2013

Blogghopp + årets første utfordring hos Hjerteboden

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!
Er dere klare for årets første utfordring hos Hjerteboden??!!:))
Det er iallefall vi;)
Og vi gleder oss utrolig mye til å komme igang med 
inspirasjonsbidrag og utfordringer her i bloggen i 2013!

Vi starter med blogghopp. 
Det vil si at du for å være med i trekningen av en kjempefin premie fra Hjerteboden
må besøke alle våre blogger, 
og legge igjen en kommentar hos oss alle slik at vi kan se at du har besøkt oss 
+ en kommetar her under denne posten.
- her trekker vi en tilfeldig vinner blant dere som har lagt igjen kommentarer i alle 5 bloggene.

Og her er premien du kan vinne på blogghoppet:

***
Og så håper vi at du også vil være med på utfordringen vår denne måneden! 
Vi feirer BURSDAG og vil se tall på kortet ditt.
Så utfordringen denne gangen er: 
å lage et bursdagskort (eller en bursdagskreasjon) med tall på!
- her blir vinneren stemt frem, og vi kommer også til å ha en topp 3 liste.

Og her er premien du kan vinne på utfordringen (Bursdag+tall):

***
Vi har noen enkle regler vi vil at du skal følge:
* Post bidraget ditt i bloggen din med en link til vår utfordring. Og legg igjen en DIREKTE link til din post med utfordringsbidraget (ikke bare til bloggen din) i Mr Linky.
* Om du ikke har en blogg, så send oss en e-post til hjerteboden@hotmail.com, 
så er vil glade for å legge ut bidraget ditt direkte her i bloggen.
* Utfordringen stenger tirsdag 29. januar kl 18.00.
* Om du har noen spørsmål ang. reglene over så send oss en e-post.
***

Men la oss komme igang med blogghoppen!!

Du starter HER i Hjerteboden sin blogg, 
så "hopper" du videre til våre blogger. 
(Husk å legge igjen kommentarer;))
Og den første du skal besøke etter du har lest dette er: 

*
**
***
****
*****
****
***
**
*

Her kommer noen sneak peek bilder på hva vi har laget til utfordringen og blogghoppet:)







***
Vinnerene av blogghoppet og utfordringen +topp 3 listen blir publisert torsdag 31. januar.

Da gleder vi oss til å se hva dere lager til utfordringen vår!!

Nyttårsklemmer fra Audhild, Bente, Camilla og Janne

43 kommentarer:

  1. Så spennende med nye utfordringer og blogghopp! Jeg gleder meg til å delta :) Riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Så trevligt att få starta det nya året med en bloghopp hos Hjerteboden! Ni har alla gjort så fina kort som man blir glad av titta på. Det är ju det den här hobbyn handlar om i mångt o mycket...att sprida glädje med vackra skapelser!
    Önskar Hjerteboden ett riktigt gott nytt 2013 med förhoppning om ett år där drömmar slår in och sagor blir till verklighet <3
    Kram lillemor

    SvarSlett
  3. Da har jeg hoppet rundt hos alle og kost meg med nydelige kort som bugner av detaljer. Kortene dere lager er en fryd for øyet og jeg gleder meg til fortsettelsen gjennom 2013 :)

    SvarSlett
  4. Jeg har hoppet og hoppet, og du verden!!! Det var verdt hvert eneste hopp!!! Nydelig inspirasjon fra teamet!!!

    Godt nyttår til alle i Hjerteboden- jeg gleder meg til å følge dere i 2013!

    Diger klæm fra Hege:)

    SvarSlett
  5. Nydelige kort alle sammen! Godt nytt år!

    SvarSlett
  6. Nesten so eg har'kje tid å kommentere her ;) Eg må tilbake å sjå meir ♥ Kjempeflotte kort de jentene lagar :D
    Oo, eg gledar meg til fleire utfordringar hjå dokke :)

    SvarSlett
  7. Jeg har vært med på bloghoppen og det var så mye lekkert å se, tror faktisk jeg må ta meg enda en runde og kikke! Mye fin inspirasjon!
    Godt nyttår!
    Klem fra June

    SvarSlett
  8. Da har jeg vært innom alle sammen, og jammen var det ikke mye nydelig å hvile øynene på.
    Ønsker dere alle sammen hos Hjerteboden et Godt Nyttår, og jeg gleder meg til å følge med på utfordringene deres.

    Klemmer :o)

    SvarSlett
  9. Så mange nydelige kort jeg har sett mens jeg har hoppet rundt.
    Takk for masse fin inspirasjon.
    Godt nyttår.
    Klem, Therese.

    SvarSlett
  10. Da har jeg hoppet rundt i alle bloggene! Så mye flott å se. takk for inspirasjonen :O) Håper jeg blir den heldige..... Godt nytt scrappeår,- gleder meg til å følge dere i året som nå har startet! KLEM fra meg :)

    SvarSlett
  11. Da har jeg vært på en blogghopp, og har sett utrolig mye lekkert.
    Tusen takk for all inspirasjon dere gir.
    Nyttårsklem fra meg :)

    SvarSlett
  12. Oi, så mange flinke damer dere har på bloglista deres, kommer til å hente mye god inspirasjon fra disse i året som kommer;)
    Ønsker dere på Hjerteboden et riktig godt nytt år også ;)

    SvarSlett
  13. Blogghopp er så gøy!! Og av sneekpeeks ser det ut til at jeg virkelig kan kose meg nå :) Følger dere gjerne i år. Får aldri nok inspirasjon ;) Ønsker dere et Godt Nytt År!!! før jeg hopper videre :) Klem

    SvarSlett
  14. Da har jeg vært på min første blogghopp!:)) dere er dyktige. Takk for inspirasjon!:))
    Ida

    SvarSlett
  15. Gorgeous creations.....all brilliant and inspirational!

    SvarSlett
  16. Da har jeg tatt turen rundt, og fytti for noen lekre kreasjoner designteamet deres har laget!! :-) Lurer faktisk på om jeg skal hive meg på utfordringen deres også :-)

    SvarSlett
  17. Moro å se dere i "ny drakt"! Håper jeg får tid til å lage et bursdagskort med tall også, men nå har jeg iallefall hoppet innom alle! så mye fint å se!

    SvarSlett
  18. Kjempekoselig å besøke alle disse fine bloggene ♥
    Superkjekt å få masse fin inspirasjon
    Godt nyttår

    Klemmer fra
    Heidi

    SvarSlett
  19. No har eg hoppet meg fram til Hjertebodens blogg, utrolig flotte kreasjoner DT jentene har laget! Kjempespennende med nye utfordringer, gleder meg til fortsettelsen :)

    SvarSlett
  20. Så kult med en blogghopp! Jeg letet etter litt inspirasjon, etter masse produksjon av julekort er jeg kommet i en liten tørke.
    Og nå har jeg oppdaget Hjerteboden, og gleder meg til å se videre på de neste bloggene!

    Jeanette :-)

    SvarSlett
  21. So exciting a blog hop and a challenge. Happy New Year to you. Off to hop........

    SvarSlett
  22. What a fantastic blog hop. Your designers are so talented. Thanks for the inspiration.

    SvarSlett
  23. Tak for et inspirerende blog hop, jeg glæder mig til at deltage i jeres udfordringer.
    Godt nytår.
    klem Dorte

    SvarSlett
  24. Veldig artig å være med oh hoppe med dere:) Kjempeflotte kort som var med!

    Spennende med nye utfordninger, håper bare man får tid til å vøre med på noen:)

    Kerttu

    SvarSlett
  25. Gratulerer med Bursdagen!.. Hipp Hipp Hurra!!! .. :o).. Å så Lekre nye Magnolia Stempler..
    Stilig!!! :o).. Kaaaaaanskje jeg må ta meg en tur innom.. :o).. Jeg har Hoppet rundt blandt Nydelige bidrag fra Design Teamet.. Tusen Takk for Mye Flott innspirasjon.. Jeg Må sette meg ned i morgen å lage noe.. Å kjekt å vite at Tall er noe jeg må få med meg! :o)
    Krysser Fingrene!!! :o)

    SvarSlett
  26. har vært på blogghopping! :) masse flott DTene deres lager! :)

    SvarSlett
  27. Så gøy at dere starter det nye året med blogghopp! Jeg har kost meg og fått masse flott inspirasjon på veien :-) Kjempemorsomt med ny vri på utfordringene også, jeg gleder meg til å være med!

    Gleder meg til å følge dere videre, og riktig godt og kreativt nytt år :-)

    SvarSlett
  28. Det er alltid fint med gode inspirasjonskilder, jeg gleder meg til å følge dere videre:) nå ser jeg frem til å utforske kreasjonene til DT'ene:) gratulerer med bursdag, og godt nyttår!

    SvarSlett
  29. Godt Nyttår !
    Her mangler det ikke på inspirasjon. Alle kortene var nydelige.
    Gleder meg til å følge utfordringene framover.
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  30. Så gøy med blogghopping;) Tusen takk for sjansen til å vinne!! Litt av noen flinke DT'er dere har, utrolig masse lekkert:))
    God klem

    SvarSlett
  31. Jag önskar en God fortsättning på det nya året.
    Ett år går så fort, snart är det 1 år sedan jag besökte Hjerteboden.
    Och det var som en dröm att få strosa runt bland allt det vackra som Hjerteboden har. Självklart så vill jag vara med på eran bloghopp. Hjerteboden och DT teamet gör ett fantastiskt jobb. Ni ger så mycket inspiration och glädje. Ni gör så vackra saker året om. Hjerteboden med Hjärtat = Kärlek till den här hobbyn. Kram Camilla

    SvarSlett
  32. Nu är jag i mål och tackar för en härlig rundvandring bland era vackra bloggar.
    Önskar er en fortsatt trevlig kväll.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  33. monicas papirhobby7. januar 2013 kl. 20:53

    Nå har jeg hoppet innom alle de dyktige damene i blogg hoppen.
    Mange nydelige kort. Godt nytt år.
    Klem Monica

    SvarSlett
  34. Ååå...dere lager sååå mye lekkert!!Koselig å se i bloggene deres damer,keep on the good work;)

    Krysser fingre & tær:)

    Klem,Linda

    SvarSlett
  35. Da har jeg vært innom hele DT teamet, og det har vært veldig inspirerende, virkelig flinke jenter! Gleder meg til å følge dere videre fremover. Så er det bare å krysse fingrene.
    Klem, Lin Monika

    SvarSlett
  36. Da har jeg hoppet fra den ene til den andre osv. Det er flotte kort dere lager. Dyktige å fargelegge er dere og. Ha en strålende søndag..

    SvarSlett
  37. Da har jeg vært innom alle bloggene og lagt igjen en kommentar. Gleder meg til å følge med på utfordringene og all inspirasjonen det fører med seg dette året:)
    Klem fra Jeanett:)

    SvarSlett
  38. Da her jeg tatt runden og lagt igjen en kommentar hos alle. Dere er utrolig dyktige, masse fine kort og se og hente inspirasjon fra:))
    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  39. Thank you very much for the chance to win the fabulous prize
    xoxoxo
    Claudia

    SvarSlett
  40. Kost meg igjennom de fire flotte bloggene til Camilla,Janne,Audhild og Bente :)
    Kjempe bra at dere fortsetter med mnd.utfordringer og vi vi uten blogg også kan delta :)

    Mvh
    Jeanette B

    SvarSlett
  41. Da har jeg storkosa mæ igjennom alle bloggene, og ikke minst blitt inspirert. Tusen takk ♥

    SvarSlett
  42. Da her jeg tatt runden og lagt igjen en kommentar hos alle. Dere er utrolig dyktige, masse nydelig kort å se hos dere.

    SvarSlett
  43. Da har jeg hoppet rundt og sett på alle de nydelige kreasjonene! Så flinke folk ♥ Har kommentert alle og krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett